Jednodnevni seminar: “Ulog u budućnost: kineski jezik i kultura”

Jedinstven i praktičan, konkretan u jezičnom i informativan u kulturološkom smislu, seminar je ovo koji će u jednom danu omogućiti osobama iz svijeta biznisa da savladaju najvažnije što je potrebno kako bi njihovo poslovanje s Kinezima bilo uspješnije (Kinezi iznimno cijene kad poznajete čak i osnove njihovog jezika i kulture – na taj način se najbrže otvaraju vrata kvalitetnije suradnje) dok će fizičkim osobama omogućiti bolje pozicioniranje na tržištu rada (čak i bazično znanje kineskog jezika i kulture je referenca po kojoj postajete drugačiji i pepoznatljivi).

NAMIJENJENO:
• Poduzetnicima koji posluju/ planiraju poslovati s kineskim partnerima
– udio Kine u svjetskoj trgovinskoj razmjeni u zadnjih 5 godina je iznosio 39%, više nego SAD, Europa i Japan zajedno
– kineski politički vrh planira do sredine ovog stoljeća ostvariti tzv. kineski san: postati vodeća ekonomska sila, trenutno je na 2.mjestu – navedeno predviđaju i renomirani svjetski stručnjaci
– najvećim projektom današnjice, novi Put svile iliti „Jedan pojas, jedan put“ planira se povezati 68 zemalja svijeta – cilj je omogućiti brži i sigurniji protok roba i usluga između Istoka i Zapada

• Turističkim djelatnicima koji posluju/ planiraju poslovati s kineskim partnerima
– 2018. je proglašena godinom turizma EU i Kine – Kinezi su postali najveći turistički putnici na svjetskoj razini pa je nova kineska srednja klasa u 2017. u inozemnim putovanjima potrošila 261 milijardu američkih dolara, putovalo je 135 milijuna kineskih turista
– u 2017. je iz Kine došlo više od 160 tisuća posjetitelja, ove godine ih se očekuje 350 tisuća
– Hrvatska turistička zajednica u 2018. otvara svoje predstavništvo u Šangaju a na promociji su u protekloj godini aktivno radili Kinezi – show koji je svim zemljama o kojima je govorio donio ogroman porast turista, Tian Tian Xiang Shang, krajem 2017. je sniman je u Dubrovniku i Zagrebu – 300 milijuna Kineza ga je pratilo samo u noći emitiranja

• Svima koji žele učiti koristan, specifičan i zanimljiv jezik a koje će znanje kineskog jezika izdvojiti iz mase
– znanstvenicu su utvrdili da osobe koje govore kineski jezik, za razliku od drugih jezika, koriste obje polovice mozga kako bi mogli razlikovati značenje riječi (u kineskom jeziku od izgovora ovisi značenje)
– 500 milijuna stranaca diljem svijeta uči kineski jezik – najbrže je rastući jezik na svijetu
– govori ga 1/5 svjetskog stanovništva, u 33 zemlje svijeta – dio je obrazovnog sustava u SADu i Skandinaviji

SADRŽAJ:

1. Kako se pozdraviti pri dolasku? Kako funkcionira kineski jezik kao znakovni, jednosložni, tonalni i jezik koji ima latinični zapis?

2. Zašto u Kini jedni druge najčešće oslovljavaju s „ti“, kako nekom izraziti poštovanje?

3. Kako se predstaviti, na koji način se obratiti Kinezima?

4.Kako funkcioniraju prezimena u Kini, zašto je obiteljsko stablo važno?

5. Koje su najčešće fraze prilikom upoznavanja/ susreta?

6. Kako se s Kinezima rukovati, što tom prilikom (ne) napraviti?

7. Koji su osnovni podaci o Vašoj tvrtci/ Vama?

8. Kako se (ne) ponašati na sastancima i poslovnim ručcima/ večerama, o čemu s Kinezima (ne) pričati?

9. Kako se kažu i pišu brojevi na kineskom jeziku?

10. Kako i zašto ih se pokazuje na rukama, koji su sretni brojevi u Kini i zašto

11. Kako dati/ zatražiti nečiju vizit kartu, što na njoj piše?

12. Što (ne) napraviti prilikom davanja/ primanja vizit karte, zašto je važna razmjena vizit karti?

13. Kako se cjenkati, kako pitati koliko nešto košta, kako izraziti cijene?

14. Što napraviti kako biste dobili što bolju cijenu?

15. Kako se zahvaliti u svakodnevnim a kako u poslovnim prilikama?

16. Koji poklon (ne) pokloniti Kinezima?

17. Kako se pozdraviti pri odlasku?

18. Što prilikom odlaska reći, što poželjeti?

Termin održavanja: 13.10.2018., 10:00 – 17:00
– 10:00 – 12:00, 15 min pauza
– 12:15 – 14:15, 15 min pauza
– 14:30 – 16:30, 30 min dodatni savjeti iz oblasti kojom se bavite, odgovori na pitanja

Voditeljica seminara: Vesna Baćović, profesorica kineskog jezika,

Cijena: 990,00 kn*
*cijena s 10% popusta, vrijedi do 8.06.2018. – osnovna cijena tečaja je 1.089,00 kn

Prijava: na mail info@haohan.hr zatražite ponudu, pošaljite nam:
– ime/prezime uplatitelja, polaznika/ ce, adresu stanovanja i OIB (ako NE plaćate putem tvrtke)
– ime/ prezime polaznika/ ce, naziv, adresu i OIB tvrtke (ako plaćate putem tvrtke)

NAPOMENE:
• uplata se vrši putem dobivene ponude, mjesto je rezervirano kad je uplata napravljena
• u cijenu su uključeni materijali sa seminara
• dodatnih 10% za svaku preporuku, mogućnost dogovora novog termina/ grada

“Kina je zemlja s snažnim gospodarskim rastom i tisućama godina starom kulturom. Za mene su ta dva razloga dovoljno snažna za odluku o učenju kineskog jezika. Nadalje, kineska ekonomska politika „Jedan pojas, jedan put“ se širi po cijelom svijetu što bi samo dodatno trebalo olakšati donošenje odluke o učenju kineskog jezika. Kina je, dakle, zemlja budućnosti i znanje kineskog jezika može biti samo komparativna prednost u odnosu na konkurenciju, može samo doprinijeti izgradnji odnosa s Kinezima jer se na taj način iskazuje poštovanje prema zemlji s kojom se posluje, ali isto tako nužno je poznavati barem osnovnu komunikaciju radi vlastite orijentacije. Dakle, definitivno, kineski jezik otvara vrata u Kini jer vam omogućuje neovisnost a olakšava komunikaciju s ionako već pristupačnim Kinezima koji su željni novog znanja i nove kulture a jedina prepreka do toga je upravo jezik. Ako se tome pridoda činjenica da je Kina zemlja beskonačnih mogućnosti, onda je sasvim jasno koji potencijali se otvaraju znanjem kineskog jezika. A nikada nije kasno za početi učiti ga, važno je da osoba zna smjer kojim ide.

S druge strane, kada je riječ i o poslovnom i o privatnom odnosu, jako je važno poznavati kinesku kulturu, kineske običaje. Međuljudski odnosi su izrazito važni. U Kini to zovu 4F – family, face, faith, friends. Ovaj model se prelijeva u poslovni odnos – prvo je potrebno izgraditi prijateljsko-obiteljski pa tek nakon toga poslovni odnos. Razlog tomu je što se prvo treba izgraditi povjerenje. Kad izgradite povjerenje, nema ograničenja. Razni su modeli kako se stječe povjerenje no sve skupa ne vrijedi ako iza toga ne stoji iskrena namjera za stvaranjem prijateljstva. U svemu tome, značajna prednost se postiže upravo poznavanjem kineskog jezika i kulture.”

                                                                            Damir Butković, direktor razvoja novih tržišta i projekata u Badel d.d., polaznik naše Škole

Follow us
error: Content is protected !!